Головна » Статті » Мої статті |
Нові Базові стандарти освіти
Ключові компетентності визначені Державним стандартом базової і повної середньої освіти:
Чим особливий урок інформатики?
Навчання технологій отримання знань
Підручники з інформатики. Які вони?!
Зміст та призначення робочих зошитів з інформатики Робочий зошит є невід’ємною складовою навчально-методичного комплекту з курсу “Інформатика. 5 клас”. Сторінки зошита містять вправи до кожного уроку, які відповідають змісту підручника, зокрема рубриці “Запитання та завдання”. Окрім того, зміст зошита доповнює, розширює і поглиблює матеріал підручника. Виконання поданих у зошиті завдань сприяє засвоєнню матеріалу теоретичної частини уроку, закріпленню навичок, отриманих під час практичної роботи з комп’ютером, повторенню раніше вивченого матеріалу. Багато вправ спрямовано на розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, уяви, фантазії, творчих здібностей дітей. Деякі завдання є пропедевтичними: формують у учнів пізнавальну мотивацію, готують їх до сприйняття нового матеріалу. На роботу з зошитом доцільно відводити 10-15 хвилин кожного уроку. Другокласники – це діти семи – восьми років. Вони зазвичай повністю володіють комп’ютером, але системне вивчення інформатики має сенс саме з другого класу. Методичний матеріал для вивчення інформатики у 2 класі: http://shkola.ostriv.in.ua/publication Використання інформаційних технологій
До питання оцінювання
Вміло користуючись педагогічною оцінкою, ми закладаємо основи формування у учнів об'єктивно оцінювати хід і результати своєї діяльності, стимулює розвиток навчальних мотивів, створює атмосферу доброзичливості у класі, що необхідно для підтримки в учнів почуття власної гідності, доброти і чуйності, бажання працювати разом із однокласниками. Нові базові стандарти для вчителів інформатики 1. Для вчителів інформатики 2-х, 5-х, 8-11-х класів в основу навчання рекомендовано покласти компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання інформатики є сформовані на основі здобутих знань, вмінь і навичок, досвіду навчальної та життєвої діяльності, вироблених цілісних рекомендацій, позитивної мотивації , ІКТ-компетентність та ключові компетентності: інформаційно-комунікаційна, навчальна, комунікативна, математична, соціальна, громадянська, здоров’язбережувальна.
2. За основу навчання взяти застосування навчальні, індивідуальні та групові проекти, орієнтовані на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну чи групову та науково-дослідну.
3. Вчителям рекомендовано використовувати диференціацію навчання відповідно до запитів, нахилів та здібностей учнів. Проводити інтелектуальні конкурси і творчі змагання з метою популяризації ІКТ, розвитку креативності учнів.
4.Та головним питанням ставиться досягнення здобутків учнями при дотриманні санітарно-гігієнічних норм у роботі з інформаційно-комунікаційними системами.
З метою уникнення перевантаження впродовж вересня-жовтня на четвертих уроках нам рекомендують використовувати нестандартні форми організації навчального процесу. Протягом цього часу можна планувати проведення окремих навчальних занять у формі уроків-екскурсій, уроків-імпровізацій, уроків-ігор, уроків-театралізацій тощо.
Успішність самореалізації учнів тісно пов'язана із мікрокліматом в учнівському колективі. Важливо, щоб ми, вчителі, створювали ситуації, які б дозволяли учневі проявляти ініціативу, мати право на помилку, на власну думку, брати участь у спільній діяльності, працювати в умовах альтернативи, створювати демократичну атмосферу навчання.
Звертається увага на те, що в центрі уваги кожного із нас мають бути особливості спілкування учнів, атмосфера на уроці, рівень підготовленості та самостійності учнів. | |
Переглядів: 253 | |
Всього коментарів: 0 | |